خانه کنکور عارف

قوانین و مقررات سایت خانه کنکور عارف

 

 

سایت خانه کنکور عارف جهت اطلاع رسانی خدمات موسسه و همچنین فروش این خدمات طراحی شده است، کلیه کاربرانی که قصد استفاده از اطلاعات و خریداری از سایت خانه کنکور عارف را دارند ، باید مفاد این توافق‌نامه را کامل مطالعه و سپس اقدام به خرید از سایت کنند.

خرید از سایت به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید و قوانین و مقررات مربوطه است.

 

بند 1

فرایند خرید از سایت توسط کاربر به این شرح است:

قسمت اولبازدید از کالاها و خدمات ارائه شده در سایت خانه کنکور عارف قسمت فروشگاه

قسمت دومپرداخت مبلغ معین( یا اعمال کوپن تخفیف) به‌صورت آنلاین توسط خریدار

قسمت سوم: قبل از خرید فاکنور محصول که شامل نام محصول و قیمت نهایی می باشد به رویت خریدار می رسد.

قسمت چهارم:  اگر محصول خریداری شده توسط خریدار دانلودی باشد لینک دانلود برای وی ارسال می شود و می تواند محصول را دانلود کند و اگر محصول خریداری شده خدمات موسسه باشد رسید خود را به صورت حضوری به موسسه ارائه می دهد و می تواند از خدمات موسسه استفاده کند.

 

تبصره 1
چنانچه خریدار با هویت غیرواقعی اعم از نام، نام خانوادگی و … اقدام به خرید کند و موضوع مشخص شود، مدیرسایت حق دارد سفارش را باطل کند.

بند 2

 کسانی که کلاس های درسی را خریداری می کنند دقت داشته باشند که فیلم های آفلاین کلاس ها برای همه دوره ها و پایه ها تا تاریخ 10 تیرماه سال 1401 در پرتال آن ها خواهد بود و بعد از این تاریخ فیلم ها از روی پنل آن ها حذف خواهد شد.

بند 3

موسسه اطلاعات زیر را به‌منظور آگاهی کاربر در اختیار آنان قرار می‌دهد:
– قیمت دقیق خدمات موسسه
– مبلغ تعیین شده برای خدمات مبلغ قطعی می باشد و هیچ گونه وجه اضافه توسط خریدار پرداخت نمی شود.

بند 4

اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث شود ایمیل حاوی کد خرید از مدیرسایت به کاربر نرسد موجب از بین رفتن حق کاربر نمی‌شود.

 

بند 5

کاربر نباید در سایت ( تالار گفت‌وگو و یا هر قسمت دیگر) اظهاراتی (Comment) را بگذارد و‌ یا اقدامی نماید که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد و یا عمل مجرمانه‌ای را به دنبال داشته باشد. همچنین کاربران نباید در خصوص امور مذهبی و سیاسی در این سایت اظهار نظر کنند.